سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خود ارزش بسیار قائل باشید.

عجب داستان غریبی ست ، زندگی. اگر از هر چیز، فقط بهترینش را بپذیرید، غالباً همان را به دست می آورید.

اگر می خواهید دنیا، خوب با شما تا کند باید با خود ، خوب تا کنید. چگونه می توانید احساس یک انسان موفق را داشته باشید وقتی که جوراب تان سوراخ سوراخ است ؟ فِرِد می گوید سوراخ جوراب هایم مهم نیست، کسی آن را نمی بیند . " اما نکته همین جاست . دیگران مهم نیستند، کسی که باید این را بداند خود شما هستید و شما تنها کسی هستید که می توانید احساس خاص بودن به خود ببخشید. اگر خود شما غرور و عزت نداشته باشید هیچ کس دیگری نمی تواند آن را به شما بدهد.

خانه ما برنوع احساس ما تاثیر میگذارد. محیط زندگی خود را به گونه ای بسازیم که با قدم زدن در آن احساس شادابی و اشتیاق کنیم. شخصیت خود را به خانه مان بدهیم پاکیزگی ، هیچ خرجی ندارد. زندگی کردن در یک آپارتمان کوچک و پاکیزه بهتر از زندگی کردن در یک قصر نامرتب و کثیف است.

از آنچه دارید لذت ببرید

خیلی ها به عنوان ظرف میوه، از کاسه های پلاستیکی کهنه استفاده می کنند در حالیکه ظروف زیبای آنها در بوفه های در بسته ، خاک می خورد. اما بعد آنها می میرند و تمام آن ظروف کریستال را برای بچه هایشان می گذارند تا آنها را بشکنند! من می گویم ، اگر کریستال زیبایی دارید چرا خودتان آنرا نمی شکنید؟

شخصی را می شناختم که یک اتومبیل ولوو جدید خریده بود او برای نو نگه داشتن صندلی هایش یک سری روکش صندلی با استفاده از ملحفه  های کهنه رختخواب درست کرده بود روش عملی خوبی بود اما یک اشکال داشت و آن اینکه آدم فکر می کرد دریک سبد لباس چرک در حال رانندگی است!

 همه چیز بر هم تاثیر می گذارد طرز راه رفتن شما برطرز حرف زدنتان تاثیر می گذارد. نوع لباس پوشیدنتان برنوع احساستان تاثیر می گذارد  توجهی را که نسبت به خود مبذول می دارید بر توجه تان به دیگران تاثیر می گذارد."

برای خود ارزش قائل باشید . شما می گویید: " ارزش قائل بودن برای خود چه ارتباطی به کامیابی در زندگی دارد؟ ارتباط صد در صد! وقتی می توانیم خوشبختی را به زندگی خود بیاوریم که احساس خوشبخت بودن داشته باشیم.



[ یکشنبه 91/3/28 ] [ 6:50 عصر ] [ اسماعیلی ]