سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جملات تاکیدی مثبت

جملات تاکیدی برای زندگی روزانه:

- با  جهان در حالت صلح و آشتی به سر میبرم.

- خودم رو دوست دارم و می پذیرم.

-من منحصر  به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم  و آزادم.

-من در تماس با احساساتم هستم و آنها رو میپذیرم.

-دور من را انسانهای سرشار از عشق و با ملاحظه احاطه کرده اند.

-من دیگران را دوست دارم و به آنها اهمیت میدهم و همین باعث بوجود  آمدن دوستیهای ماندنی خواهد شد.

-من به خود درونیم اعتماد دارم و معتقدم که مرا به راه درست هدایت میکند.

-هر روز هر کاری را که از دستم بر می اید انجام میدهم تا محیطی سرشار از عشق برای خودم و اطرافیانم ایجادکنم.

-پیوسته با عشق برتر جهانی متصلم.

-بصیرت درونی من همواره روشن و متمرکز است. 



جملات تاکیدی برای سلامتی:

-من قادرم که  سلامتی خودم را کنترل کنم.

-من سرشار از انرژِی حیاتی و سلامتیم.

-در همه جنبه های وجودیم سلامتم.

-من همیشه قادرم وزن دلخواهم را داشته باشم

- برای انجام فعالیتهای روزمره ام سرشار از انرِژیم.

-ذهن من در صلح و آرامش است.

-من بدنم را دوست دارم و به آن اهمیت میدهم و بدنم هم به من اهمیت میدهد.



جملات تاکیدی برای فراوانی: 

-دست به هرکاری که میزنم موفق میشوم.

-به هرچه دست میزنم فراوانی وثروت برایم میاورد.

-کار من همیشه مثبت تلقی میشود.

-من به تواناییهایم احترم میگذارم و همیشه با حداکثر پتانسیل کار میکنم.

-درامد من پیوسته زیادتر میشود.

جملات تاکیدی برای صلح و هماهنگی در زندگی:

-من با خودم در صلح و آشتی هستم.

-من همیشه در حال هماهنگی با جهان هستم.

- سرشار از عشق به حقیقتم.

- پیوسته در حال صلح و  هماهنگی با اطرافم هستم.

-هرچه  صادق تر باشم ،عشق بیشتری را دریافت میکنم.

-خشمم را به گونه ای نشان میدهم که با جهان اطرافم در  صلح و تعادل قرار بگیرد.

-با کودک درونم وحدت و هماهنگی دارم.

  جملات تاکیدی معنوی:

- من فردی بخشاینده و با محبتم.

-من  مسئولیت رشد معنوی خودم را بر عهده میگیرم.

-میگذارم تا با جهان به وحدت برسم.

-با بخشیدن کسانی که بمن بدی کرده اند قوی میشوم.

-من سزاوار دوست داشته شدن هستم.

-هر چه بیشتر عشق بورزمم بیشتر مورد عشق ورزی قرار میگیرم.

-عشق فناناپذیر و همیشگی ست.

-کودک درونیم را دوست دارم، تغدیه میکنم و میگذارم که شفا پیدا کند.

-من مسئول زندگیم هستم و همیشه  از قدرت لازم برای مفید بودن و لذت بردن برخوردار خواهم بود.



[ دوشنبه 91/8/1 ] [ 11:59 صبح ] [ اسماعیلی ]